Visita empresa Productes additius

Dimarts, les alumnes de Química de Batxillerat van visitar la empresa Productos aditivos, S. A a Montcada i Reixac per documentar-se per a la realització dels seus Treballs de Recerca. La Sara El Ghazaoui que fa recerca sobre Química i Cuina va estar amb la Elisenda López, l’aromista de la empresa, mirant les condicions en les quals es dóna la reacció de Maillart i va visitar el laboratori. La Mar Álvarez i la Carla Algarín, que investiguen sobre colorants alimentaris, es van reunir amb la Ester Roca, nutricionista i tecnòloga d’aliments, amb qui van estar parlant del món dels colorants i on van aprendre a buscar la normativa legal que els afecta. Les alumnes es van poder emportar moltes mostres de colorants i productes químics per  a la realització de la part pràctica dels seus treballs.

Mil gràcies a l’ empresa i a la directora de l’àrea de negoci, la Rocío Ferrera, per ajudar-nos en la realització d’aquests projectes.