Visita al banc de sang

El proper 30 de maig tindrà lloc a l’institut la I Campanya de Donació de Sang de l’Ègara, en el marc de la festa cloenda del servei a la comunitat que han realitzat els alumnes de 3r d’ESO.

Els propis alumnes de 3r seran els encarregats que aquesta activitat sigui un èxit, ja que ells l’organitzaran, des de la creació del logo i l’eslògan fins a l’acompanyament als donants el dia de la donació.
El passat divendres 5 d’abril, el grup d’alumnes encarregat que la campanya vagi endavant, va tenir el privilegi de visitar el Banc de Sang i Teixits de Barcelona. Allà els van donar el tret de sortida a tot el que hauran de fer al llarg d’aquests propers dos mesos perquè el màxim de persones d’entre 18 i 70 anys vingui a aportar el seu gra de sorra per a la societat. A més,  van recórrer les instal.lacions on es fa tot el tractament i fraccionat de les bosses de sang que arriben diàriament i que constitueixen les reserves de sang de Catalunya.
Els alumnes que cursen biologia de 2n de batxillerat també es van unir a aquesta enriquidora activitat.