Vaga 21 de febrer

Benvolgudes famílies,
El dijous, dia 21 de febrer, hi ha convocada una vaga general i una mobilització de protesta que afecta els sectors següents:

– Professorat i personal d’administració i serveis.
– Alumnat de 1r i 2n de batxillerat.

Segons les dades de que disposem en aquest moment sobre l’adhesió a la vaga del personal del centre, no podem garantir l’adequada acollida de l’alumnat ni el normal funcionament de l’institut.
El centre establirà els serveis mínims regulats per llei. L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat que s’adhereixi a la mobilització, haurà de portar l’autorització signada per les famílies. Si decidiu no portar els alumnes degut a l’anomalia del servei podeu justificar l’absència mitjançant l’agenda escolar o la plataforma GEISOFT.

Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb el centre.

Atentament,
La direcció