Sortida Química Interactiva

Amb el propòsit de potenciar l ‘interès per la química entre l’alumnat de batxillerat i enfortir els vincles entre el Departament de Química de la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat d’ensenyament secundari, el Departament de Química ofereix novament, amb el suport de l’Institut de Ciències de l’Educació, la possibilitat de participar en les Jornades de Química Interactiva . Les jornades estan adreçades a l’alumnat de batxillerat que cursi assignatures de Química, preferentment de segon curs.

Aquí us deixem les fotografies de la sortida amb les alumnes de  Segon de Batxillerat Científic.