Segona activitat: Concert d’Hivern

CARTELLNADAL

Estem a punt d’entrar al darrer mes de l’any. El grup d’alumnes voluntaris “Aprendre és volar” ja prepara la segona activitat després del bon regust que ens va deixar la lectura dramatitzada.

winter_music2Ara és el torn de la música. Us convidem a participar del Concert d’Hivern i acompanyar els sons i veus intimistes de l’Ana i l’Alícia, un duet que s’acompanya de guitarra, violí i percussions diverses. El Concert d’Hivern es celebrarà el proper dia 16 de desembre a les 6 de la tarda. Cal que recolliu l’entrada quan les o els alumnes voluntaris passin per les aules, hi ha un aforament limitat. En aquesta ocasió volem crear un ambient molt especial, per això us demanem que porteu una petita manta i coixins… Es servirà xocolata calenta a tots els assistents. Com sempre, us hi esperem.