OLIMPIADA FILOSÒFICA DE CATALUNYA

Un any més, l’alumnat de Batxillerat del nostre centre ha participat en la X Edició de l’Olimpíada Filosòfica de Catalunya, que en aquesta edició ha comptat amb la participació de 51 centres de tota Catalunya.

Enguany, el nostre alumnat ha participat en la categoria de Vídeo filosòfic.

Després d’haver superat la fase prèvia, el projecte que van presentar les nostres alumnes va arribar a la final, celebrada el passat 4 de març al CCCB de Barcelona, aconseguint una més que merescuda tercera posició.

Volem felicitar a tot l’alumnat implicat en la realització del vídeo, i especialment a la Lucía Guerra, la Naomi Teba Ruiz i l’Aitana Morillo, totes elles de primer de Batxillerat, per la gran feina feta i per la defensa del seu treball en la final.