La Comissió BiblioÈgara engega el bibliojoc!

Aquest matí, la Comissió  BiblioÈgara ha engegat el  bibliojoc per tal de donar a conèixer l’espai de la biblioteca als alumnes de 1r d’ESO.

L’activitat ha consistit en la superació de reptes de localització de llibres, autors, títols, col.leccions…i recolocació d’exemplars   al seu espai habitual. Primerament, s’ha informat els alumnes sobre els criteris per a l’ordenació de títols dins l’espai de la biblioteca.A continuació, els alumnes s’han organitzat en equips , supervisats per professors, i han participat en la dinàmica per tal d’aconseguir els màxims punts atorgats per cadascuna de les troballes  dels diferents llibres i autors.

Els nostres estudiants han valorat l’activitat com a positiva tot omplint un petit formulari que després s’ha comentat. D’una manera molt lúdica, s’ha aconseguit l ‘objectiu proposat: que els alumnes es familiaritzin  amb  un espai acollidor per treballar i que sàpiguin  localitzar els llibres cercats.