Festa Carnestoltes i Horari especial dia 24 de febrer

El proper divendres dia 24 de febrer celebrarem a l’institut la festa de carnestoltes. L’horari serà el següent:

8.00-11.00 h.: Classe

11.00-11.30 h.: Esbarjo

11.30-12.00 h.: Els alumnes i professors que vulguin es disfressaran i es maquillaran.

12.00-13.15 h.: Farem una coreografia conjunta a la pista del pati i es filmarà un vídeo que després podreu veure a la web de l’ Institut. Els alumnes que no hi participin, restaran a les aules treballant.

13.15-13.30 h.: L’alumnat anirà a la seva aula per deixar-la endreçada i recollir motxilles.

13.30 h.: Les activitats d’aquest dia conclouran i els alumnes marxaran a casa.

A més a més, volem recordar-vos que:

-L’autocar de Les Fonts estarà a l’entrada a les 13.30 h.  per recollir els alumnes que en fan ús normalment.

-Els alumnes no poden venir disfressats de casa, ho faran aquí a l’hora marcada.

-L’hora d’acabament de les activitats és les 13.30 h. Cap alumne no podrà sortir abans del centre.

Aprofitem per recordar-vos que el proper dilluns dia 27 de febrer és festa de lliure disposició al nostre centre.

Gràcies a tots per la vostra col.laboració.