El tercer Certamen d’oratòria per a estudiants d’ESO i Batxillerat a la Universitat de Barcelona

Aquest matí, el Paranimf de la UB ha acollit la final del III  Certamen d’ Oratòria per a alumnes d’ESO i batxillerat .

El certamen, organitzat per l’editorial Grup Promotor /Santillana i la directora Bàrbara Pastor, amb el suport del Departament d’Ensenyament i la mateixa Universitat, té com a objectiu incorporar l’oratòria com a complement de l’aprenentatge i com a mitjà d’enriquiment personal. Molts alumnes de tot Catalunya es van inscriure per participar en aquesta tercera edició del certamen, que vol millorar les competències en comunicació oral i plurilingüe.

L’any passat, la nostra alumna de batxillerat, la Ivanna Pérez, va estar seleccionada entre molts alumnes de Catalunya, i avui,  els nostres alumnes de segon d’ ESO han estat convidats a assistir-hi.

Gaudiu d’aquesta gran experiència!!!