Cros Escolar a Can Jofresa!!!!

Dissabte 17 novembre anem amb alumnes al Cros Escolar que es fa cada any a Can Jofresa!!!!

El Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa organitza el Campionat Escolar de Cros a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa. El dissabte 17 de novembre serà per als estudiants de secundària mentre que el diumenge 18 de novembre anirà destinat als alumnes de primària. En total, es preveu una participació aproximada de 4.200 nois/es de la demarcació de Terrassa.

El Cros Escolar és l’activitat més multitudinària de les actuacions que el Consell realitza al llarg del curs i està inserida dins del programa de Jocs Esportius com a disciplina individual. És un dels 4 que programa el Consell arreu de l’àmbit d’aquest, on hi ha els Crosos de Sant Cugat, Rubí, Rellinars i Castellbisbal, que conformen el circuit escolar de l’àmbit del Consell. Aquest Cros conjuntament amb els de la resta del circuit del curs, serveixen per  determinar quins seran els participants de la final nacional que es durà a terme a Olèrdola, el pròxim dia 25 de febrer.

Aquí us deixem tota la informació: