Cros Escolar 2017-2018

Un any més arriba el Cros Escolar que organitzem des del Consell Esportiu de Terrassa. Aquest any serà dissabte 18 de novembre per a secundària i el 19 de novembre per a primària en horari de matí. Tingueu present que dimarts 14 de novembre és la data límit d’inscripció. Us adjuntem  el full d’inscripció (format excell) i el fulletó informatiu (format pdf).

Com els últims anys es realitzarà a la Zona Esportiva de Can Jofresa, en què farem servir tota la instal·lació. Recordeu que el pàrquing no estarà obert als participants, podreu trobar aparcament a les immediacions.

Aquest any hi ha una novetat en les carreres de primària, una vegada acabada la cursa, tots els esportistes seran reunits en un box, en què esperaran que el coordinador de la seva escola els passi a recollir.Per aquest motiu és necessari que en les curses de primària hi hagi dos coordinadors. Intenteu respectar el termini d’inscripció per poder-ho preparar tot. Els xips i dorsals s’hauran de passar a recollir entre dimecres 15 i divendres 17 de novembre per les oficines del Consell Esportiu.
Aquí us deixem els enllaços amb els fulls que us comentàvem:
Us hi esperem!!
Atentament,

Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa.