ACTE DE PRESENTACIÓ DEL CONSELL MUNICIPAL DE LA INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA DE TERRASSA

A finals d’octubre el Luka Hodak, alumne de 1r d’ESO del nostre institut va ser escollit pels seus companys com a conseller del Consell Municipal de la Infància i Adolescència de Terrassa (CMIAT).
El CMIAT serà un òrgan de participació per a infants i adolescents d’entre 10 i 14 anys que visquin o estudiïn a Terrassa, i que actuarà davant l’Ajuntament i la ciutat com a representant de tot el col·lectiu d’infants i adolescents del municipi. Amb aquest òrgan consultiu, la ciutat es dota d’un espai que afavoreix la implicació de la ciutadania en la gestió de la ciutat des de la infantesa, enfortint la cultura de la participació i el civisme.

Diumenge 2 de desembre, l’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, va presidir l’acte de presentació pública del Consell, que va tenir lloc a l’atri de l’Ajuntament de Terrassa. Una estona abans, l’alcalde va saludar als infants i adolescents que van estar designats membres del plenari del Consell, al Saló de Sessions.
Els 72 consellers provinents de les diferents escoles de la ciutat van poder fer una visita a l’ajuntament i reunir-se per sentir sobre quins temes podran debatre en el futur.
Un cop a l’exterior van poder gaudir en companyia de pares i professors de l’espectacle i refrigeri que hi havia preparat per a ells.

Luka, esperem que gaudeixis de la teva tasca de conseller que tot just comença i que siguis un molt bon representant dels joves de l’Ègara! Enhorabona!!!