Acabament de trimestre

Benvolgudes famílies,

Finalitzant el primer trimestre us fem arribar diferents informacions que poden ser del vostre interès.
Demà divendres dia 21 de desembre, tal com figura al Pla de Centre aprovat a principi de curs, es faran activitats diverses al llarg del matí. La jornada tindrà un horari especial, de vuit del matí a dos quarts de dues (8:00 – 13:30). L’horari del transport escolar s’adaptarà a l’horari del centre.
Demà hi ha convocada una vaga, pel nombre de professors que han manifestat adherir-s’hi podem dir, hores d’ara, que no afectarà directament el servei, tot i que és possible que indirectament pugui estar afectat si hi ha problemes d’accés, però això hores d’ara no ho podem valorar.
Recentment hem celebrat les eleccions al Consell Escolar, s’ha de dir que la participació en el sector de famílies ha estat força baixa i us animem a participar més en futures ocasions.
Haureu rebut les notes del trimestre i observat que hi ha un canvi de format. Això és degut al compliment de la nova normativa d’avaluació a l’ESO que poc a poc us anirem explicant.
Durant aquest trimestre us hem enviat el nom d’usuari i contrasenya per entrar al GEISOFT, si no l’heu rebut és que no tenim el vostre correu electrònic o el tenim malament. Si és així podeu enviar-me un mail a jaume.cabanes@institutegara.cat per actualitzar-lo.

Aprofito per desitjar-vos, en nom de tot el professorat, unes bones festes, un pròsper 2019 i, especialment als nostres estimats alumnes, que l’any vinent estigui farcit d’aprenentatges, d’amistat i cordialitat.

Cordialment,

Jaume Cabanes Cullerés