1R PREMI DE CENTRES DE SECUNDÀRIA DEL XIX PREMIS EDUCAC!

L’ÈGARA HO HA TORNAT A FET!

1R  PREMI DE CENTRES DE SECUNDÀRIA DEL XIX PREMIS EDUCAC!

Els valors personals que es transmeten en les obres audiovisuals, van més enllà del simple aprenentatge dels objectius de cada matèria perquè engloba el desenvolupament i creixement personal. En aquest projecte hem volgut aproximar-nos i donar resposta a les violències i les situacions no desitjades que ocorren als centres educatius per tal formar a l’alumnat com a persones íntegres amb recursos per a fer-les front.

A l’inici del segon trimestre, les matèries de Català i Cultura Audiovisual de 4t d’ESO es van posar d’acord per a posar fil a l’agulla al tema i van engegar un projecte interdisciplinari on han participat la majoria d’alumnes de la promoció. Per una banda, els 3 grups A, B i C van redactar històries on es feien evidents aquestes situacions de violència de gènere. Després, es van escollir les millors redaccions i es va crear el guió literari del projecte. Finalment, els alumnes que cursen la matèria de CAV es van encarregar d’elaborar i desenvolupar tota la preproducció i la producció del curtmetratge titolat: “Escolta la teva intuïció”, una obra audiovisual que ha estat premiada pel Consell Audiovisual de Catalunya.

Primerament, volem felicitat a tot l’alumnat participants, ja que sense la seva ajuda aquest projecte no hagués estat possible. Segonament, als membres de la comunitat educativa per engrescar-se i aportar el seu granet de sorra. I finalment, us deixem l’enllaç al curtmetratge i a la web del concurs per tal que pugueu gaudir amb nosaltres.

WEB DEL CONCURS:

Continuem lluitant per fer créixer el nostre centre.

Glòria Tamarit

Responsable del projecte Audiovisual

Comissió Audiovisual Institut Ègara.