ELS ALUMNES DE 2n D’ESO MARXEN DE COLÒNIES A LA CERDANYA de dimecres 7 al divendres 9 de juny

Els alumnes de 2n d’ESO han començat aquest matí les seves colònies a la Cerdanya. Estaran fins divendres per la tarda que serà quan tornaran.                   .

Avui dimecres tenen previst una activitat on pujaran a cavall, després una visita a uns bunkers i més tard arribaran a l’hotel on s’allotgen.

10:40h: JA HAN ARRIBAT A L’HÍPICA.

Dijous: han trucat per avisar que ho estan passant molt bé i que tots estan sans i estalvis.

1. Víctor Lacruz Autor de l'article

Molt bon dia Raquel,
      Sé que els acompanyants tenen pensat compartir fotos amb els alumnes. Jo només en tinc unes quantes i he de ser curós perquè hi ha alguns alumnes sense dret d’imatge. Per tant, que demanin als acompanyants que els hi comparteixin, ho faran segur.