GRADUACIÓ 4t ESO

Dimarts, 12 de juny:  hem  celebrat la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO al teatre municipal La Sala amb l’assistència de les famílies.

L’acte ha comptat amb dues parts, una de més solemne on l’alumnat ha rebut la fotografia-record del grup i de la promoció, i una altra de més artística amb l’adaptació del musical Els Miserables, basat en la novel·la homònima de Víctor Hugo.

Des de la web volem felicitar tot l’alumnat, les famílies, els tutors i tutores i els equips docents de 4t. Així mateix volem agrair especialment al professor Jordi Pujades la direcció musical i a Raquel Pujadas, l’escenografia i la coreografia de l’obra. També volem fer esment de les professores Bea Marcos pel disseny del díptic i a Aurora Yañez pels decorats.

àlbum de fotos