Neuroart

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO  ha anat a la facultat de Belles Arts de la UB a defensar un treball dins el concurs neuroart que organitza l’Institut de Neurociència de la mateixa universitat. El treball consisteix a fer una obra d’art on s’expliquin continguts de caire neurocientífic, relacionats amb el sistema nerviós. A classe, tot l’alumnat, per grups de 4-6 , ha fet una obra i els professors han escollit les millors. Les cinc obres que hem presentat al concurs han sigut:
  • Una pintura que representa la gran quantitat d’activitat i impulsos nerviosos del nostre cervell
  • Una radionovel·la titulada Viatge misteriós al sistema nerviós.
  • Un curtmetratge sobre la malaltia del TOC
  • Una maqueta electrònica sobre l’efecte de la música en el nostre cervell
  • Una escultura representativa del sistema nerviós d’un bebè
Els alumnes han explicat les obres davant d’un jurat i després han participat en un taller anomenat ment i moviment, on els nois/es han jugat a expressar-se i comunicar-se amb el propi cos.
Totes les obres presentades estan exposades a la facultat de Belles Arts fins el dia 21 de juny.