PROTAGONISTA JOVE 2018

Aquest curs hem participat en el Programa Protagonista Jove, programa promogut pel Consell Català del LLibre infantil i juvenil de Catalunya (clijCAT).

Aprofitant la mitja hora de lectura diària del Pla d’impuls a la lectura, i atenent el fet que alguns alumnes demanaven assessorament lector, vam creure convenient participar i llegir les quatre obres proposades en els dos grups d’edat corresponents als dos cicles de l’ESO (1r/2n – 3r/4t) amb l’objectiu de formar un “jurat” de lectors experts que participés en la cloenda d’aquest programa al mes de juny.

La proposta, coordinada per la professora Rocío Ávila, ha tingut una molt bona acollida entre l’alumnat.

La democràcia lectora és l’esperit que guia aquesta iniciativa. Paral·lelament a aquest programa de foment de la lectura entre l’alumnat d’ESO, se n’ha començat un altre amb els alumnes de Batxillerat, que ha consistit a llegir tres obres de Manuel de Pedrolo​, com a homenatge a aquest escriptor dins de les activitats de l’Any Pedrolo.