Reestrenem el Gimnàs

Com ja vàrem anunciar a l’inici del curs s’havia fet un treball d’insonorització en el nostre gimnàs. La utilització d’aquest espai actualment és molt puntual pel protocol de prevenció de la covid, desinfectant tot el material, practicant esport a l’exterior i ventilant les instal·lacions com el gimnàs.

L’alumnat de 2n de l’ESO ha sigut l’encarregat de reestrenar aquest espai, ja que la gimnàstica esportiva requeria el material que ofereix exclusivament aquest espai. La gimnàstica esportiva és una disciplina en la qual es treballa la flexibilitat, l’equilibri a través del volteig, les posicions invertides i els salts amb el mini-tramp.

Des del departament d’Educació Física més que mai es té cura de la salut del nostre alumnat no només fomentant hàbits saludables i la pràctica esportiva. Si no que contínuament es desinfecta tot el material i vestuaris abans i després de cada ús.