Discovering the past of our families

L’alumnat de 2n d’ESO D ha estat investigant els orígens de les seves famílies per a l’assignatura d’anglès. Amb la finalitat de practicar el passat simple i l’estructura “used to”, els alumnes havien de parlar amb els seus pares, mares, avis i àvies sobre la seva infantesa: on vivien, si havien emigrat, quanta gent vivia a la mateixa casa, si treballaven o estudiaven, quines coses menjaven normalment o si celebraven els seus aniversaris i Nadal. També havien d’aportar, en cas de poder, fotografies dels seus familiars a tall il·lustratiu. Els projectes han estat variats i hem escoltat històries ben interessants sobre àvies que guanyaven concursos de recollir cotó o pares que emigraven a Catalunya des d’altres indrets per amor.