20 N. Dia Universal dels Drets dels Infants

Aquesta setmana amb motiu d’un projecte d’innovació educativa del centre anomenat Ara Art i dins del marc d’activitats del Rubí Colors, l’alumnat de l’optativa de 4t d’Educació Visual i Plàstica ha participat en un dels tres tallers que faran sobre els Drets dels Infants.

Amb una sèrie de dinàmiques han comprovat la importància, codependència i necessitat de tots els drets per garantir el benestar de tots els infants.

Uns tallers dinamitzats per eIrene que s’han realitzat també a l’Escola Montessori i que permet engegar un projecte singular del qual podrem anar donant més detalls conformi avanci el curs escolar. Una experiència de per si molt enriquidora on l’alumnat ha après i reflexionat sobre els Drets dels Infants.