43è Cros de escolar de Rubí

Les inscripcions es realitzaran únicament per internet fins al dijous 8 de març . L’hauran de realitzar les persones que estiguin interessades a participar-hi. Podran formalitzar la seva inscripció omplint formulari en aquest enllaç.

En qualsevol moment podran consultar el llistat d’inscrits a la mateixa adreça web per comprovar si s’ha realitzat correctament la seva inscripció, saber el seu número de pitrall i veure la resta de participants. Quan acabin les diferents curses, cada participant podrà tornar a visitar la pàgina web i accedir a l’apartat corresponent per consultar la classificació de la mateixa i per imprimir-se el seu diploma de participació, en el que si ho desitja, podrà incorporar una fotografia seva.

Més informació:

Normativa del cros escolar 2022 2023 MARÇ 2023 sortida i arribada a esplanada DÍPTIC A5 43è CROS ESCOLAR RUBÍ 2023