VISITA DE L’ESCRIPTORA TINA VALLÈS

Aquest matí hem comptat amb la presència de l’escriptora Tina Vallès al nostre institut.
En el marc del projecte Literàpolis, els alumnes de 3r d’ESO que tenim l’optativa hem llegit la seva novel·la titulada La memòria de l’arbre.
L’autora ha anat contestant de… Llegeix més»

21 d’Abril Portes Obertes Batxillerat 2021

Portes Obertes batxillerat 2021-22

Enguany les preinscripcions a Batxillerat comencen l’11 de maig i us convidem a venir les Portes obertes el 21 d’abril a les 16:30 a 18:00h. Per tenir un control de l’aforament és necessària la inscripció.
Inscripcions obertes aquí

Vídeo batxillerat científic
Vídeo batxillerat tecnològic

Batxillerat… Llegeix més»

CARNESTOLTES 2020-21

Carnestoltes 2020-21
Aquest any el nostre Carnestoltes ha estat una mica diferent, més bombolla😋. L’assemblea d’alumnes i el senyor Carnestoltes 👺 van decidir que dilluns anéssim en pijama, dimarts elegants, dimecres seguint tendències dels anys 70′ i 80′, dijous del tema triat pel concurs de portes,… Llegeix més»

Bon Nadal i feliç any 2021

L’any 2020 no crec que el puguem oblidar fàcilment!! Ens ha deixat penes, i però també ens ha fet créixer. Rebem el 2021 amb més força, més esperança i sense perdre la il·lusió. Per un 2021 Covid-free!!
Tot l’equip de l’INS… Llegeix més»

Museu del cinema de Girona

Aquest dimecres l’alumnat de l’Itinerari Tecnològic ha visitat el Museu del cinema de Girona, un dels passos previs a poder dissenyar, construir i automatitzar les seves joguines òptiques: foliscopis, zoòtrops, praxinoscopis, fenaquistoscopis, cinematògrafs …

Durant la visita l’alumnat ha pogut conèixer la història del precinema,… Llegeix més»