Batxillerat 1×1 Ordinador curs 2020-21

Carta per les famílies que vulguin adquirir el Chromebook de Fdos a través de l’INS Doctor Puigvert: Ins_Doctor_Puigvert_2020_C733
Benvolgudes famílies,
Si continueu al Doctor Puigvert els estudis postobligatoris de Batxillerat, ens agradaria informar-vos sobre el Pla 1×1 de 1r de Batxillerat.… Llegeix més»

LListat endreçat definitiu Preinscripció ESO Curs 2020-21

Barem Preinscripció un cop resoltes les reclamacions Curs 2020-21
Aplicació per fer seguiment de la preinscripció: https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=2011025:LOGIN:112494514845252
Cal que tinguin en compte que l’identificador que han d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.

Campus Olímpia 2020 (

Campus Olímpia 2020
Arriba la inscripció del Campus Olímpia 2020
Per proximitat temporal cal pensar en el Campus Olímpia 2020, que seguint el calendari marcat per l’Ajuntament de Barcelona obre les seves inscripcions aquest dissabte, 25 d’abril a les 9h (Nosaltres obrirem el web el dilluns27)

Malgrat la… Llegeix més»

S’AJORNA LA PREINSCRIPCIÓ DE TOTS ELS ENSENYAMENTS

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.
El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es… Llegeix més»

Portes Obertes

Aquest dissabte 7 de març de 2020 l’institut ha obert les seves portes a les famílies dels nois i noies que el curs vinent han d’iniciar els seus estudis de secundària. Professorat i alumnat han acompanyat les famílies en un recorregut per l’institut per poder… Llegeix més»