PUBLICACIÓ DE LES LLISTES D’ASSIGNACIÓ

ALUMNES  ASSIGNATS:

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 30/07/2020 (GRAU MITJÀ):

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES CM

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 30/07/2020 (GRAU SUPERIOR):

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (2) CS

LLISTA D’ESPERA:

Llista d’espera de GRAU MITJÀ:

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA CM

Llista d’espera de GRAU SUPERIOR:

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA (1) CS

ALUMNES PREINSCRITS:

Alumnes preinscrits al centre 30/07/2020 (GRAU MITJÀ)

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME CM

Alumnes preinscrits al centre 30/07/2020 (GRAU SUPERIOR)

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME (2) CS

Asiya Acharki i Elham Kaddouri, de l’Institut de Sales de Viladecans, guanyen el segon premi del Talent 2020

Aquest dimecres 22 de juliol ha tingut lloc la gala final del concurs d’emprenedoria Talent a les Aules on les alumnes Asiya i Elham de 2n del CFGS d’Higiene Bucodental han guanyat el segon premi amb el seu projecte DiverDent, una funda per al raspall… Llegeix més»

Incidència amb el codi de barres de la matricula

Benvolgudes families,

Durant aquests dies hi ha hagut alguns problemes, aliens a la nostra voluntat, per fer el pagament de material en el moment de formalitzar la matrícula.

En el cas de l’alumnat de 1r de Batxillerat o 1r d’ESO nou al centre, la quota de material és de 50€ (en cas de no voler llogar caseller) o 60€ (en cas de voler llogar caseller). El pagament s’ha de fer per transferència bancària al número de compte especificat en els documents lliurats. Si aquest pagament es fa des d’un compte de “La Caixa” demana un codi d’entitat:

  • En cas del pagament de 50 €, el codi és 0728120.
  • En cas del pagament de 60 €, el codi és 0728131.

En el cas de l’alumnat d’ESO o Batxillerat que ja ha cursat estudis en el centre el curs 2019-2020, la quota de material és de 38 € (si no es vol llogar caseller) o 48€ (si es vol llogar caseller). El pagament s’ha de fer mitjançant els codis de barres que apareixen en la documentació lliurada. Per un error de l’entitat s’ha canviat l’import d’aquests codis i en el moment de pagar apareix la quantitat de 50€. En principi, a partir de dimarts 14 el problema ha d’estar solucionat. Si us plau, abans de fer el pagament comproveu que la quantitat és correcta. En cas d’haver pagat més, sol·liciteu el retorn a secretaria.

Perdoneu les molèsties que tot això us hagi pogut ocasionar.

 

Recollida de documentació per a la matrícula

Els alumnes de  1r de Batxillerat admesos, de fora del centre,  poden passar el dia 8 de juliol en horari de 9:30-13:00 a recollir la documentació  per a la matrícula.

Els alumnes de  1r de l’ESO admesos poden passar els  dies 9 i 10  de juliol en horari de 9:30-13:00 a recollir la documentació  per a la matrícula.

La documentació la trobareu a CONSERGERIA.