XVI Fira de l’escola pública de Viladecans

El passat divendres 10 de maig vam celebrar a l’institut la 16a Fira de l’escola pública de Viladecans. Va ser una jornada fantàstica! Els alumnes de sisè de les escoles Pau Casals i Doctor Trueta amb els seus mestres ens van visitar i van poder tocar, veure i jugar amb les diferents activitats ajudats pels alumnes de 4t i 3r d’ESO. Majoritàriament eren activitats de matemàtiques, però n’hi havia de moltes matèries. Destaquen les parades dedicades a les cultures grega i romana, on els alumnes podien conèixer i provar la cosmètica romana, fer els seus amulets i practicar l’escriptura grega. La impressora làser també va ser un èxit.

Vam rebre la visita de l’alcalde i altres persones de l’ajuntament i també de les responsables del CRP de Gavà.

Dins d’aquesta fira també es van donar els premis del concurs de fotografia matemàtica. Va ser una decisió difícil perquè els alumnes van presentar fotografies matemàtiques fantàstiques. Els premis van ser possibles gràcies a les mares de l’AMPA, que també van convidar a un petit esmorzar a tot els alumnes participants. Moltes gràcies!