XII CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

QUARTS DE FINAL

CÈNTRIC ESPAI CULTURAL, EL PRAT DE LLOBREGAT

“El tan esperat divendres dia 8 d’abril va arribar! Portàvem molt de temps preparant les lectures en veu alta, i quan va arribar el gran dia no podíem evitar sentir  pessigolles a la panxa i molts, molts nervis. Crec que ha estat un dels cops que més nerviosa m’he sentit. Un cop vam arribar al Prat de Llobregat, els nervis van començar a augmentar. Vam entrar a la sala, i van començar els més petits. A poc a poc el neguit anava desapareixent i quan va ser, per fi, el meu torn ja no en quedava gens, només tenia ganes de gaudir de la lectura en veu alta. Malgrat que no vam guanyar, crec que va ser una experiència genial!”

Ruth Campón, 1r ESO C

“El passat divendres, dia 8 d’abril, les meves amigues i jo vam participar al XII Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta. Ens vam estar preparant els onze textos seleccionats per l’organització de la novel·la Kamal i els alfabetistes d’Àngel Burgas, que ja ens havíem llegit. Quan ja estava tot preparat i va arribar el gran dia, els nervis ens podien, a mi la que més, i l’Esther i la Laia em deien, «Tu gaudeix llegint i oblida’t del públic». Així vaig fer, oblidar-me del públic, llegir amb alegria i superar una de les meves pitjors pors, els nervis en un escenari. Vam conèixer nois/es participants, vam fer totes tres pinya i vam llegir la mar de bé, tot i no passar a la semifinal, gràcies a les lectores de reserva,Miriam, Júlia i Carla, i a les professores, que ens van donar ànims en tot moment. Va ser una gran experiència, i m’emporto grans coses a casa d’aquell dia, sobretot dos llibres que ens van regalar pel fet de participar.”

Aina Montoliu, 3r ESO B

“El passat divendres, 8 d’abril, vam participar en un concurs de lectura en veu alta. Qui vam participar? L’Aina, la Laia i l’Esther de 3r d’ESO; la Carla, la Miriam i jo, com a acompanyants de reserva, i la Ruth de 1r d’ESO. Va ser molt entretingut i molt ben organitzat. Tot i que no vam guanyar, trobo que ho van fer de meravella i va ser una de les millors lectures de la seva categoria.”

Júlia León Broch, 3r ESO B

“El passat divendres, 8 d’abril, set alumnes, la Màriu i l’Ester vam assistir a un concurs de lectura en veu alta al Prat de Llobregat. Hi havia quatre categories. Nens i nenes des de 3r de primària fins a joves de 4t d’ESO, estudiants de diferents escoles, col·legis i instituts del Baix Llobregat. De l’INS de Sales van participar la Ruth  Campón de 1r d’ESO, i l’Aina Montoliu, l’Esther Cárdenas i la Laia Ollé de 3r d’ESO. La Júlia León, la Carla Elena i jo (Miriam Muñoz) vam anar d’acompanyants. Les nostres companyes ho van fer molt bé, deixant enrere els seus nervis. No vam poder passar a la semifinal, ja que hi havia un nivell molt alt. Tot i això, jo crec que ho van fer perfecte i es mereixen l’enhorabona.”

Miriam Muñoz Sanz, 3r ESO B

“Va ser una molt bona experiència. Encara que no guanyéssim vam estar contentes d’haver-hi anat. El que més em va agradar va ser poder veure altres persones llegint en veu alta, sobretot els més petits.”

Laia Ollé, 3r ESO A

“El passat divendres 8 d’abril diverses alumnes de tercer vam participar en el concurs de lectura en veu alta, que es va celebrar al Prat de Llobregat, en la categoria de tropa de corsaris. Encara que no vam guanyar  ho vam fer molt bé i ens vam divertir molt. Va ser una experiència única i inoblidable.”

Esther Cárdenas, 3r ESO A

Aquí us deixem també uns vídeos d’alguns dels nostres alumnes en el concurs:

Categoria: Tropa de corsaris

Categoria: Individual

Trobareu més informació sobre el concurs a l’enllaç següent: