VISITA DE L’ARXIU MUNICIPAL I DE LA BIBLIOTECA PÚBLICA DE VILADECANS

En tres sessions repartides entre tres dimecres des d’abans de Setmana Santa i després, a l’Institut de Sales hem rebut els responsables de l’Arxiu Municipal i de la Biblioteca de Viladecans. Enguany, pel protocol antipandèmia, han estat ells qui han visitat el nostre centre, quan fins ara el que es feia era visitar l’Arxiu Municipal en una sessió de tutoria.

Aquesta activitat s’emmarca, com sempre, dins el Pla d’Acció Tutorial de Batxillerat, perquè així el nostre alumnat de primer coneix els recursos públics de què disposa la nostra ciutat de cara a la investigació que han de dur a terme per al Treball de Recerca. L’ideal hauria estat poder fer la visita in situ, però igualment les explicacions, els materials i el bon fer del Xavier i del Marc, els responsables que han vingut, han estat molt ben aprofitades per l’alumnat.

Esperem que, de cara al curs vinent, es puguin recuperar les visites presencials a aquestes dues instal·lacions municipals tan útils i completes i alhora, potser, sovint desconegudes.