Visita de la Gemma Pasqual i Escrivà, autora de “Xènia, tens un WhatsApp”, als alumnes de l’Impuls de la lectura (ILEC)

“Dimarts passat, dia 5 d’abril, ens va venir a visitar a l’institut la Gemma Pascual i Escrivà, l’autora del llibre Xènia, tens un WhatsApp. Tots el alumnes de l’ILEC (Impuls de la lectura) vam escriure una sèrie de preguntes que volíem fer-li a l’escriptora. Quan va començar a parlar va dir que a ella li agradava que nosaltres també parléssim, llavors va començar a explicar coses del llibre, de les editorials…Posteriorment vam començar a fer-li preguntes com: «Per què té dos finals el llibre?», «Quin final t’agrada més a tu?», «Per què al costat del títol hi ha emoticones?», etc.
Finalment, quan ja havíem acabat de fer-li les preguntes i ella d’explicar, ens va dir que ens signaria el llibre, llavors ens el va signar un per un.
A mi em va agradar molt la visita de la Gemma Pasqual, era molt simpàtica i agradable, no em vaig avorrir gens i em va agradar com anava explicant el treball de creació de la novel·la.”

Sofía CañameroMancebo, 1r ESO C

“El dimarts 5 d’abril, els alumnes de l’ILEC vam conèixer l’autora de Xènia, tens un WhatsApp, la Gemma Pasqual i Escrivà.
Ens va explicar moltes coses, per exemple, com va decidir de què tractaria el llibre o quant de temps va trigar a acabar-lo. També ens va explicar que hi ha dos llibres que continuen la història de la Xènia i, que només hi ha dos finals al primer. Al final ens va signar les nostres novel·les.
La Gemma va ser simpàtica i agradable amb nosaltres i va contestar molt amablement les preguntes que li vam formular.”

Natalia García Martín, 2n ESO A

“L’altre dia va venir a fer-nos una visita la Gemma Pasqual i Escrivà, l’autora del llibre Xènia, tens un WhatsApp, entre d’altres.
Va començar parlant ella. Però alhora feia preguntes, perquè hi pogués participar tothom que volgués. Després va passar al torn de preguntes. I per últim, ens va signar el llibre.
Va ser una experiència molt agradable!”

Sonia Hernández Olego, 1r ESO A

“M’ho vaig passar molt bé. Vull donar les gràcies a la Gemma Pasqual per fer-nos aquesta xerrada. Va estar molt interessant. Però el que em va sorprendre més va ser quan va arribar l’escriptora, perquè me la imaginava d’una altra manera. I ara estic impacient de llegir-me el seu llibre Xènia, keepcalm i fes un tuit.”

Lara Pérez, 1r ESO A