Visita de 4t D i la SIEI a la biblioteca de Viladecans

Aquest dimecres 29 de gener, la Biblioteca de Viladecans va organitzar una activitat en petit grup per als nostres alumnes de 4t ESO D i alumnes de la SIEI. La Mercè i la Núria, les bibliotecàries, van escollir uns llibres il•lustrats de l’autor australià Shaun Tan, Emigrantes i L’arbre vermell, i mitjançant els sentits (observació de les il•lustracions, d’unes fotografies antigues, el silenci de la sala, la olor de grans de cafè, xocolata, infusions, …) vam poder disfrutar d’una agradable visita, apreciar la bellesa dels llibres il•lustrats i tot allò que suggereixen.