Visita a TV3 i Catalunya Ràdio

Dijous 11 d’abril, els alumnes de 4t ESO D i els de 3r de SIEI vam poder gaudir de la visita a TV3 i Catalunya Ràdio. A les instal·lacions de TV3 vam veure com recopilen informació per redactar les notícies, vam visitar platós de programes coneguts (Tot es mou, Està passant, Faqs…), vam conèixer com controlen les càmeres i vam veure les unitats mòbils. A CatRàdio vam assistir en directe a un programa de ràdio, l’APM? i vam conèixer les instal·lacions (sales de gravació, redacció, servei lingüístic…). Va ser un dia complet, vam aprendre aspectes de la televisió i la ràdio que no coneixíem, vam veure cares conegudes del món dels audiovisuals i vam gaudir molt la visita!