VISITA A LA LLIBRERIA ELS NOU RALS DEL GRUP DE L’ILEC DE 1r D’ESO

El grup de l’Impuls de la lectura de 1r d’ESO (ILEC) va visitar la llibreria Els nou rals el dimecres 27 de març a les 13:30 h.

Els donaren la benvinguda la Rosa i el Ricard.

Baixaren a la Sala Antonio Calzada, veieren uns minuts d’un reportatge sobre la història de la llibreria. Com el Jordi, la Rosa, el Ricard i l’Anna la van reobrir després del tancament, provocat per la crisi.

A continuació la Rosa els feu una sèrie de recomanacions molt interessants:

La colla dels deu de Jaume Carbó

En Roc drapaire  de Josep Vallverdú

El zoo d’en Pitus de Sebastià Sorribas

Wonder de R. J. Palacio

El senyors dels anells i El hobbit de J. R. R. Tolkien (la versió de novel·la gràfica)

Els diaris de la Cirera de Joris Chamblain (un còmic que amb quatre parts)

La Maleta de Nuria Parera

La mona de l’assassí de Jakob Wegelius

Quin dia tan bèstia de Mary Rodgers

Quan un toca el dos d’Anna-Greta Winberg

Els mons on a mi m’agrada viure d’Albert Casals

Després va tenir lloc una tertúlia sobre llibres: els alumnes van parlar dels últims llibres que havien llegit, de què es considera un clàssic i perquè una obra n’esdevé clàssica.

A continuació els alumnes van fer una ullada als llibres i es van fer recomanacions.

Va ser una visita increïble: plena d’entusiasme per la lectura.

«M’ho he passat molt bé perquè he après la història de la llibreria i m’han encantat les recomanacions.»

Isabel García, 1r B

«La Rosa ha explicat molt bé tot sobre la llibreria i les recomanacions eren molt bones.»

Helena García, 1r D