Una altra graduació de 4t d’ESO

El passat dilluns 25 de juny, famílies i professorat de l’alumnat de 4t d’ESO, ens vam reunir a la tarda al pati de l’institut per celebrar que, després de quatre llargs cursos, es graduaven. Aquesta festa, organitzada pels propis alumnes amb l’ajuda inestimable de l’AMPA del centre, va ser molt emotiva; vam escoltar discursos pronunciats pels representants dels diferents grups recordant les experiències viscudes i també pel professorat animant-los a seguir formant-se. Després de moltes fotografies, rialles i alguns plors van llençar els barrets a l’aire i van gaudir d’un sopar i ball al gimnàs (gentilesa de l’AMPA) fins ben entrada la nit.

Molts alumnes continuaran al centre estudiant batxillerat o un cicle, d’altres marxaran però a tots ells els volen dir que no els oblidarem mai.

MOLTA SORT A TOTS I TOTES!!!