Teatre en anglès a 3r i 4rt d’ESO

El passat 20 de gener, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va gaudir de l’obra de teatre en anglès “The 39 Steps” amb la companyia  Clever Pants. En aquesta història, basada en la novel•la de John Buchan, el protagonista, Richard Hannay, es veu involucrat en un crim misteriós. Es tracta, per tant, d’una obra de suspens, aventures i sorpreses, però que també té escenes molt divertides.

Al final de l’obra els tres actors ens van deixar gravar una petita entrevista que va fer l’alumnat en anglès. Aquí us deixem unes imatges d’alguns moments de l’obra i un enllaç a l’entrevista.

Entrevista (àudio en anglès)