Taller Usos prudents i moderats de les pantalles a 1r ESO

Fa uns dies, l’alumnat de 1r d’ESO va tenir una activitat, que ens ofereix l’Ajuntament de Viladecans, sobre els Usos prudents i moderats de les pantalles. La idea era fer reflexionar els nostre alumnat sobre el negoci que suposa per grans empreses l’ús que nosaltres en fen de xarxes socials, videojocs, plataformes de televisió,… La Mireia, que va ser la persona que va portar l’activitat, no va pretendre que els i les alumnes deixessin de fer servir les pantalles sinó que en fessin un ús moderat, crític i responsable d’elles. I per les intervencions que es van fer als diferents grup, creiem que almenys la reflexió sobre el tema sí es va aconseguir.