Sortides de farmàcia el dia 20 de desembre

El dimecres 20 de desembre els alumnes de farmàcia van estar de sortida. A continuació us ho expliquem.

La sortida de dimecres 20 de desembre a la tarda, es va fer de manera conjunta entre els alumnes de primer i segon curs del cicle de Farmàcia de tarda.

Es va escollir in extremis, després de diverses votacions, anar a les Bitlles de Gavà tot començant per una caminada des de l’Institut. Amb el que es va anomenar sortida multi esportiva!

Ens vam distribuir per grups i cadascú es va prendre el joc a la seva manera, uns de més professional (ja que se’ls hi notava l’experiència), d’altres fent un esforç competitiu (només cal veure els resultats) i alguns van valorar que les boles pesaven massa i que no era tant fàcil abatre totes les bitlles.

Desprès del joc vam anar a fer un berenar, post-fotos amb un Pare Noel del centre comercial (veure document gràfic).

I la sortida es va acabar! Ens vam desitjar bones vacances i millors festes…

I al matí del mateix dia els alumnes de primer del cicle de Farmàcia de matí també va sortir, però a un lloc diferent.

Es va escollir in extremis, després d’haver-se exhaurit les entrades per la pista de gel del Barça. Finalment varem anar al Cosmocaixa a veure l’exposició dels dinosaures, i de pas a re-visitar tot el museu.