Sortida dels Alumnes de Química de 2n Bat a la Facultat de Química. UB.

El passat 31 de gener els alumnes de Química de 2n de Batxillerat van anar a la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona a la jornada FEM QUÍMICA AL LABORATORI.

Grup de 2n BAT

Van poder fer diferents experiències pràctiques als laboratoris de la facultat. Els tallers que van realitzar són:
El Racó del fred, taller que va tractava sobre les propietats dels gasos.
Identificant analgèsics: separació dels components d’un medicament per identificar-los.
Il·lumina l’escena del crim: reacció química del luminol que és molt espectacular perquè produeix quimioluminiscència.
Electrons en acció, reacció on van veure com d’una solució apareix un metall sobre una superfície.