Sortida dels alumnes de 2n de Batxillerat a la facultat de Química

Els alumnes de 2n de Batxillerat que fem Química vam anar el passat dimarts, dia 27 de gener, a la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona (UB). Primer ens van ensenyar les instal·lacions de la facultat i després vam fer quatre pràctiques als laboratoris. En aquestes pràctiques vam poder observar reaccions químiques i experiments que ja hem estudiat i que posteriorment estudiarem a classe. Va ser una manera de visualitzar allò que posa als llibres de text, cosa que va fer que la sortida fos més lúdica i d’interès per a tots.

Nerea Aguado, Irene Reus i Silvia Ruiz.

Alumnes de Química de 2n de Batxillerat.