Sortida de patinatge sobre gel a 1r d’ESO

El dijous 10 de novembre els alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’un a fantàstica excursió a patinar sobre gel al Palau Blaugrana.

Molt d’ells van caure, però per sort, cap va patir una lesió greu.

A continuació, clicant a la fotografia, podeu veure un petit reportatge amb fotos i vídeos de la jornada, i també algunes cròniques dels propis alumnes. Esperem que us agradin.

2016-11-10-13-11-56

“SOM PERIODISTES.

Esports: Patinatge sobre gel

El dijous passat els nens de 1r d’Eso vam anar d’excursió a la pista de patinatge sobre gel a Barcelona, a les instal.lacions del FCB (Futbol Club Barcelona). El transport van ser dos autocars de la marca Troyano. Les classes estaven dividides: La classe A amb la B i la C amb la D en els viatges.
En arribar a la pista, vam entrar i ens vam dirigir cap a recepció. Vam organitzar les nostres coses en penjadors i vam demanar patins de la nostra mida. Després vam anar a patinar. Al principi ens va costar una mica, però poc a poc vam anar agafant-li el “Truquillo”, encara  que van haver-hi ferits per manca de precaució.
Al cap d’estar una estona patinant, ens van demanar que sortíssim de la pista per poder netejar-la amb una màquina especialitzada en netejar gel (que feia propaganda de Coca Cola).
Els altres companys portaven tota mena d’aparells electrònics (mòbils, “palos selfies”, càmeras, etc.) per fer aquest projecte.
Ens ho vam passar molt bé!!”

Dani Caparrós i Mario Fernández
Companyia Caparrández S.L
1 ESO C

“El dia 11 de novembre els nens de 1r d’ ESO van marxar a Barcelona a patinar sobre gel al Palau Blaugrana. Va ser un dia molt divertit i emocionant. Hi havia molta gent que anys enrere ja havia patinat, com el Jan, o qui no havia patinat mai, com la Paula.
Va ser divertit i ens ho vam passar d’allò més bé, va haver-hi molta gent que va caure, d’altres es van fotre una bona nata i d’ altres ho van fer força bé. En arribar vam estar gairebé una hora sols patinant els quatre primers d’ ESO però es van anar afegint escoles i la pista es va anar omplint fins que ja no es podia patinar bé. Els primers que ens vam ficar les botes i vam començar a patinar ens vam sentir genial, perquè estàvem sols i teníem una gran pista de gel per a nosaltres. Jo, (Jan), personalment us puc explicar que sóc una d’aquelles persones que es va fotre una nata. Vaig caure de cara al gel, em vaig fer un blau i em vaig tallar la cara i després als vestidors  gairebé em vaig treure un ull amb la perxa.
Al centre de la pista hi havia també una noia que estava fent patinatge artístic i tots vam començar a anar a veure-la i a fer-li preguntes, fins que la monitora que hi havia vigilant ens va xiular i ens va fer fora del seu costat.
Al cap d’una estona ens van dir que anaven a allisar la pista perquè ja no es podia patinar bé. Vam haver de sortir i vam aprofitar per fer-nos fotos i comentar com ens estava anant la sortida. Vam tornar a la pista i el temps va passar volant, només ens quedaven 15 minuts. Vam aprofitar un munt el temps que ens quedava, fins que ens van avisar per un altaveu; després de dues hores, el nostre temps havia acabat.
Vam anar al vestuari a treure’ns els patins, agafar les nostres coses i ens vam posar a fer-nos vídeos i a parlar. Quan ja estàvem tots sense patins i preparats vam anar cap a fora, i ens vam fer una foto classe per classe. Aquell va ser un moment molt bonic. Seguidament, vam anar cap als autocars i vam començar el camí cap a l’institut. Vam arribar a a les 13:30 i vam estar una hora al pati.
Ens ho vam passar molt bé, vam gaudir molt i la majoria de persones que no sabíem patinar vam acabar aprenent.”

Jan Montoliu Mateos i Paula Pérez Chía.
1 ESO C

“El dia 10 de novembre del 2016, vam anar a patinar sobre gel a Barcelona al Camp Nou. Ens va agradar molt, a alguns més que d’altres, però va ser molt divertit; hi va haver gent que gairebé va estar més temps sobre el gel que no pas sobre els patins. Al principi estàvem sols a la pista, però al cap d’un hora va entrar una altra escola i va començar a estar una mica més plena. Però, a part d’això, va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.”

Nuria Humarán.
1 ESO D