Sortida de divendres dia 22 de febrer de 2013: “Jornades d’Orientació”

Els alumnes de CFGS i 2n de Batxillerat de Viladecans i Gavà ens vam reunir a un recinte al Passeig de la Marina anomenat Cúbic amb la finalitat d’intercanviar informació sobre les diferents sortides acadèmiques i laborals en acabar els nostres estudis. També vam assistir a una conferència sobre l’emprenedoria i que va estar molt interessant.

En taules rodones, un grup d’alumnes universitaris i exalumnes de CF van compartir  les seves experiències amb la intenció d’ajudar a orientar als alumnes de CFGS i Batxillerat , i d’aquesta manera també resoldre els dubtes que se’ls plantejava.

En referencia als alumnes CFGS d’Higiene Bucodental, vam utilitzar un estand que es localitzava a l’entrada del recinte per exposar el material relacionat amb el hàbits d’higiene, com per exemple col·lutoris, pastes dentífriques, fil/seda dental, raspalls interproximals, etc. També vam repartir tríptics sobre els estudis de la branca sanitària que s’imparteixen al INS Sales. D’aquesta manera ens vam donar a conèixer a altres centres i estudiants.

També hi havia a d’altres estands tant representats d’universitats com de col·legis per facilitar informació sobre carreres universitàries o cicles que ells impartien.

Vam passar un dia divertit i alhora molt enriquidor, que ens va aportar una sèrie d’orientacions molt útils per decidir sobre el nostre futur.

Jornades d'orientació