Sortida de 2n BAT al Caixafòrum i al CCCB de Literatura Catalana

La sortida de l’assignatura de modalitat de Literatura Catalana que realitzaren els alumnes de 2n de Batxillerat, constà de dues visites a dos museus, al Caixafòrum i al CCCB.

Al matí, una exposició intitulada Art i mite, en la qual els alumnes contemplaren diverses representacions de mites clàssics grecollatins i bíblics que apareixen en la lectura d’obres teatrals i poètiques del cànon de totes les literatures. Tot seguit, una altra, dedicada al mite de El Vampir, on es trobaren amb manuscrits, llibres antics, gravats, pintures, còmics, pòsters  i diverses pel·lícules del tema de Dràcula al llarg de diferents èpoques. Tot això relacionat amb el literari tema gòtic i romàntic del doble i de l’alteritat de l’artista decadentista i el mal.

A la tarda, els alumnes assistiren a una exposició de tema periodístic, el Word Press Foto, exposició de gran èxit i afluència de públic, on hi ha tractats fotogràficament temes i aspectes conflictius de l’actualitat més recent.