Sortida al Centre Integral d’ASPACE de l’alumnat del PFI

Dimarts 7 Febrer, l’alumnat del PFI d’Auxiliars en centres sanitaris, vam gaudir d’una sortida al Centre Integral d’ASPACE situat a Montjuïc.

Hem après molt sobre la paràlisi cerebral, les teràpies i espais adaptats a acompanyar els processos que es duen a terme amb els i les usuàries.

Hem pogut conèixer les instal·lacions (sala multisensorial, unitats de convivència, piscina, sala de fisioteràpia, menjador…), els tallers que es fan al centre de dia amb els i les usuàries, i finalment, hem tingut un espai per conversar amb professionals de l’àmbit sanitari i les persones usuàries de la residència.

Ha estat una experiència molt enriquidora ja que hem conegut molts dels ajuts tècnics, grues i cadires de rodes que existeixen, entre d’altres. Ha sigut molt interessant fer-la abans de pràctiques, i ens ha agradat molt!

Podeu veure algunes fotografies clicant la imatge: