SORTIDA A L’ATRIUM, PÍNDOLES DE MICROTEATRE, del grup de 2n i 3r de l’ILEC

El divendres 26 de febrer els alumnes de 2n i 3r d’ESO que formen part de l’ILEC (Impuls de la lectura) vam anar al teatre Atrium, de Viladecans. Assistírem a l’espectacle Píndoles de microteatre, tres peces de quinze minuts aproximadament en representacions fora del «teatre», en espais no convencionals de l’equipament. Les obres es titulaven Missatge Terra-Lluna, A les fosques i Moro.

A Píndoles, Festival de microteatre fora del teatre, el teatre no es veu des de la platea, es viu en espais tan singulars com unes golfes, uns vestidors, o una sala de reunions, actors i públic junts.

Aquí teniu els comentaris de dues alumnes que participaren d’aquesta experiència teatral tan interessant:

“El divendres 26 de febrer, els alumnes de l’ILEC (Impuls de la lectura) vam anar a l’Atrium a veure tres obres curtes. Em van agradar molt, en cap moment em vaig avorrir.
La primera era a una sala normal, però estàvem asseguts a l’escenari envoltant els actors. Va ser l’obra més divertida.
La segona era a una sala petita. Va ser l’obra que més em va agradar, perquè em va semblar molt bonica i emocionant, l’actor protagonista va actuar molt bé.
La tercera era també a una sala petita. Em va agradar perquè hi havia temes que em van sorprendre molt.”

Natalia García Martín,  2º ESO A

“El passat divendres 26 de febrer, els alumnes de 2n i 3r d’ESO pertanyents a l’ILEC vam anar a veure tres obres de teatre. Sí, no una, sinó tres. Eren tres obres curtetes molt originals, on es jugava amb la foscor i la proximitat de l’espectador.
Ens va agradar molt i ens va semblar un projecte molt interessant i especial que voldríem repetir.”

Júlia León, 3r ESO B