Projecte de màgia a 1r ESO

Els darrers dies els alumnes de 1r d’ESO han dut a terme un projecte sobre màgia.

Han treballat l’il·lusionisme, els trucs de màgia, els enigmes i les pocions màgiques. Avui, cada grup ha presentat la seva feina a un grup d’espectadors i cada alumne els ha fet un truc de màgia que han estat preparant. Un espectacle fantàstic!

Ha estat un projecte interdisciplinari on el treball cooperatiu ha estat un puntal important.

Aquí us deixem algunes fotografies de les diferents classes. Hi accedireu clicant la imatge: