Participació d’alumnes de 4rt a la Marató de problemes

Enguany se celebra la IV edició de la Marató de problemes organitzada per l’Associació Catalana de Matemàtiques. És un concurs individual on els alumnes de 3r i 4rt d’ESO de Catalunya voluntàriament participen en una marató on han de resoldre 14 problemes matemàtics sense cap ajuda. El concurs comença ara al febrer i dura fins al mes d’abril. Podeu consultar el web del SCM per a més informació.

Aquest any tres alumnes del centre s’han animat a participar: la Ibtissam, el Jorge i el César.

Segur que els esperen molts moments de concentració i de gaudi. Els desitjem mola sort a tots tres!