Orientació acadèmica pels alumnes de 2n de Batxillerat

Els nostres alumnes de 2n Batxillerat han gaudit aquest mes de febrer de dos activitats dirigides a l’orientació dels estudis universitaris. El dia 5 de febrer van assistir a la jornada de portes obertes de la UAB, on van poder rebre informació dels graus universitaris en els que estaven interessats. L a jornada es va desenvolupar al llarg de tot el matí i els alumnes van sortir molt contents de la informació que van rebre.

D’altre banda, el dilluns 10 de febrer es va realitzar la jornada d’orientació acadèmica i professional a la sala Atrium, organitzada per l’Ajuntament de Viladecans. Els alumnes van triar la taula informativa que més s’ajustava a les seves preferències i van poder preguntar els dubtes tant a nivell universitari com professional als ponents de cada taula. El nostre institut també va participar en la posada en marxa de la jornada, ja que la professora Judith Paniagua va ser la moderadora de la taula de l’àmbit científic i sanitari i la professora de cicles formatius Marina Subirats va ser ponent a l’altra taula d’àmbit sanitari. D’altra banda, cinc antics alumnes del nostre institut van participar com a ponents de les diferents taules informatives.

Esperem que tota la informació que van rebre els sigui d’utilitat en la tria i selecció dels estudis universitaris.