MATRICULA CURES D’ AUXILIAR D’INFERMERIA

EL DIA DE LA MATRICULA PORTEU LA DOCUMENTACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ EN FORMAT PAPER

Matricula del 12 al 14 de juliol

1. Recollir els impresos de matrícula disponibles a la consergeria del centre el 9 de juliol o descarregar-los en el següent enllaç

Full matrícula alumnes nous CAI 2021-2022

1. Abonar l’import per ingressar al compte corrent indicat pel centre  del material especificat al full de matriculació ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs ).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

MODEL INSTRUCCIONS PAGAMENT AMB ETIQUETES MATERIAL CAI CURS COMPLET

1. En cas de ser major de 28 anys, o complir-los a partir del 1 de setembre del 2021, abonar l’import de l’assegurança escolar ( mitjançant codi de barres, indicant : Nom, Cognoms, Curs i import a abonar: 14€).

Descarregar el codi de barres al següent enllaç:

MODEL INSTRUCCIONS PAGAMENT AMB ETIQUETES ASSEGURANÇA 28 ANYS

1. Cal presentar a la secretaria del centre:
  • Sol·licitud de matrícula.
  • Els comprovants d’haver abonat  els imports  del material  i de l’assegurança escolar

Si esteu interessats en fer-vos socis de l’AMPA  descarregueu la carta de benvinguda i seguiu les instruccions:

carta de benvinguda a les famílies 2021