L’Institut de Sales participa en la 2a Jornada d’Orientació Professional de Viladecans

El passat 6 de febrer, va tenir lloc la 2a. Jornada d’Orientació Professional per a alumnes de segon de Batxillerat, ‘Construeix el teu futur’. L’objectiu d’aquesta trobada és que l’alumnat de 2n curs de batxillerat pugui disposar d’informació de primera mà sobre els estudis universitaris que volen cursar i les seves sortides professionals.

En aquesta segona edició es van organitzar set taules rodones: Ciència, Tecnologia, Ciències de la salut, Ciències socials, Economia i Administració d’empreses, Humanitats i Artístic. Les taules rodones van comptar amb la presència de professionals i empreses, la gran majoria d’elles ubicades al municipi, i d’antics alumnes dels centres de Viladecans. D’aquesta manera, els alumnes poden tenir una panoràmica més àmplia sobre el seu futur: l’experiència en els estudis explicada pels antics alumnes i, per altra banda, els perfils professionals requerits al món laboral des del punt de vista de les empreses.

En total van participar al voltant de 300 alumnes, 23 exalumnes, 18 empreses i 5 professionals de diferents àmbits i sectors. Atès l’alt grau de participació es van fer servir tres espais simultanis: l’Atrium, Can Xic i la Biblioteca Municipal.

2016_0203_jornada-orientacio1

2016_0203_jornada-orientacio-2