L’escola Pau Casals a la Fira

Els alumnes de l’escola Pau Casals van gaudir amb nosaltres de la Fir. Aquí us deixem algunes de les seves opinions:

" A mi m’ha agradat la Fira perquè hem fet activitats molt divertides. Hi havia un taller que era de fer una crema i una rosa. Després si volies et pintaven. També hi havia un taller de llençar dards. M’ha agradat molt!!! "
Nerea

"La Fira ha estat molt bé, l’estació que més m’ha agradat ha estat la romana i la dels dards. He conegut molta gent i ha estat una experiència molt divertida."
Pablo

"La Fira m’ha agradat molt perquè ha estat molt divertida, m’han agradat les activitats i ens han ajudat molt.
La que més m’ha agradat ha estat la de maquillatge i la xapa.
Per a mi ha estat molt divertit."
Irene

"Ha estat molt bé, ens hem divertit i alhora hem après . A més ens han fet regals, com clauers, xapes… Jo m’ho he passat molt bé ."
Cristian

"La Fira ha estat molt bonica i divertida, hem fet coses que normalment a l’escola no fem com una bossa aromàtica, maquillar-nos… Ens han donat una xapa. Ens ho hem passat molt bé."
Marc

"M’han agradat molt els experiments, els tallers de romans, els clauers. També m’ha agradat perquè ens ajudaven quan ho necessitàvem .La Jennifer ha guanyat el concurs de fotografia."
Miriam

"A mi m’ha agradat molt la fira per vàries raons, l’organització, les parades, les manualitats, etc.
La parada que més m’ha agradat ha estat la de maquillatge, uns quants nens ens vam maquillar per un repte i d’altres per diversió.
En general m’he divertit molt."
Joaquim

"M’ha agradat moltíssim, m’encantaria tornar a fer-ho."
Samir

"Crec que ho han fet molt bé, era molt variat i amb coses molt interessants com les molècules, els dards, el maquillatge…"
Julio

"Ha estat molt bé, m’ha agradat molt, sobretot les taules de cremes romanes."
Carlota

"A mi m’ha agradat molt, perquè hi havia molts jocs diferents, alguns també competitius. El que més m’ha agradat ha estat un lloc on havia un petit pont per passar, em feia una mica de por…"
Erika

"Em va agradar molt la Fira, al nostre grup ens van ajudar molt i ens ho explicaven molt bé i algunes parades eren molt interessants."
Joan

"A mi m’ha agradat molt la Fira, perquè hi havia molt jocs a fer i perquè he estat la guanyadora del concurs de fotografia. Em sento molt molt emocionada i feliç per ser la guanyadora."
Jenni

"Han estat molt atents amb nosaltres i ens han ajudat molt. M’ha agradat veure les fotos de tothom. Ha estat agradable estar tots junts al pati."
Selene

"M’ha agradat molt. Els professors eren molt graciosos  i divertits. Ens van donar un suc i una pasta."
Omar