L’emprenedor James Basha imparteix una ponència a l’Institut de Sales

El passat dimecres 20 de febrer, l’emprenedor James Basha es va desplaçar fins a l’Institut de Sales per realitzar una comunicació sobre emprenedoria.

Aquesta xerrada s’ha dut a terme en col·laboració amb la FemCat (Fundació privada d’empresaris) i té com a objectius:

• Mostrar la necessitat de l’empresa en la societat.
  • Despertar l’ interès pel món de l’empresa entre els joves.
  • Donar una visió de l’empresa que sigui inspiradora, atractiva.
  • Mostrar la cara amable de l’empresa i de l’empresari.
  • Mostrar algunes de les habilitats que requereix un empresari.

Durant la sessió, el James ha fet veure a l’alumnat que ens trobem envoltats d’empreses que existeixen per donar resposta a una demanda o necessitat de la societat. També ha remarcat com d’important és tenir una actitud adequada per emprendre i la centralitat que ha de tenir el client en les decisions que prenguin les empreses. Així mateix, ha parlat d’algues habilitats que han de demostrar els emprenedors per poder dur a terme el seu projecte.

Finalment, s’ha obert un torn de preguntes i respostes on l’alumnat ha pogut plantejar alguns dubtes, inquietuds o propostes.

La sessió, que ha tingut una durada aproximada d’una hora, ha sigut molt dinàmica i participativa i ha rebut una excel·lent acollida per part d’alumnes i professorat.

Des d’aquest espai, volem agrair al James la seva comunicació i esperem poder tornar a tenir-lo pròximament al nostre Institut.