La Fira del 2014

Autor del cartell: Joaquín Bielsa

El passat divendres 4 d’abril al matí es va celebrar, com cada any, la Fira del Sales.
Els alumnes de sisè de les escoles Pau Casals i Doctor Trueta ens van visitar i van poder realitzar, juntament els nostres alumnes de 1r d’ESO, moltes activitats.
Els alumnes de 4rt d’ESO van ser els encarregats de fer de monitors en cada activitat.
El matí es va aixecar plovent, és per això, que per primera vegada la Fira es va desenvolupar al gimnàs.

Després de les activitats l’AMPA de l’institut va donar a tots els alumnes participants un petit esmorçar. Moltes gràcies!

Aquí us deixem una petita mostra amb aquestes fotografies: